عکس عاشقانه

به گزارش پاتوق عشق به نقل از powerofpositivity ؛ در بین مسئولیت‌های زندگی، بزرگ کردن فرزندان و مراقبت از خودتان، داشتن یک رابطه قوی و پایدار با کسی که دوستش دارید و عاشقش هستید، به نظر یک چالش همیشگی است. به نظرتان چه چیزی باعث ایجاد تفاوت بین روابط پایدار و همیشگی با روابط ضعیف و سست می‌شود؟ اعتماد، احترام و عشق واقعی جرو فاکتورهایی است که می‌تواند طول یک رابطه را تعیین کند. در این مقاله قصد داریم نشانه‌های یک رابطه پایدار را بیان کنیم. پس شما می‌توانید با استفاده از همین نشانه‌ها رابطه خود را بسنجید.

  1. چشم انداز یکسانی نسبت به زندگی و آینده دارید:

زمانی که با فرد مورد علاقه خود صحبت می‌کنید، ممکن است در مورد علایق، سلیقه‌ها، سرگرمی‌ها و خاطرات دوران کودکی حرف بزنید. به اشتراک گذاشتن این موارد به شما کمک می کند در مورد طرف مقابل خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. در برخی از مواقع ممکن است بخواهید طرف مقابل خود را بیشتر و عمیق‌تر بشناسید. اگر هردوی شما علایق و سرگرمی‌های متفاوتی داشتید اما در زمینه احساسات و افکار عمیق به اشتراک رسیدید به احتمال زیاد قادر خواهید بود رابطه پایداری با هم داشته باشید. از سوی دیگر، روشی که برای زندگی انتخاب می‌کنید نیز باید با هم سازگار باشد. اینکه قرار است چگونه فرزندان خود را بزرگ کنید، موارد مالی را مدیریت کنید و کجا زندگی کنید بسیار مهم است. شما باید چشم انداز یکسانی برای آینده و زندگی خود داشته باشید تا بتوانید از یک رابطه پایدار و همیشگی لذت ببرید. به یاد داشته باشید که افکار و ارزش‌های اصلی باید یکسان باشد اما داشتن سرگرمی‌ها و علایق یکسان همیشه ضروری نیست.

  1. شما هنوز هم با دیدن طرف مقابل شاد می‌شوید و لبخند می‌زنید:

اگر بعد از ماه‌ها در کنار هم بودن، باز هم می‌توانید با طرف مقابل خود شاد باشید پس رابطه خوب و پایداری خواهید داشت. نکته مهم و کلیدی این است که از دیدن یکدیگر خسته نشوید و بتوانید ساعت‌های زیادی را با شادی کنار هم بگذرانید.

  1. طرف مقابل خود را بی قید وشرط دوست دارید:

این موضوع بسیار مهم و واضح است. زمانی که می‌خواهید سال‌های عمر خود را کنار یک نفر بگذرانید باید او را بدون قید و شرط دوست داشته باشید. اصلا مهم نیست چه اتفاقی در مسیر زندگی رخ دهد، شما باید هنوز هم عاشق هم باشید. برای دوست داشتن و دوست داشته شدن نیازی به موقعیت نیست. همیشه باید عشق و علاقه‌ی خود را با طرف مقابل به اشتراک بگذارید. اگر طرف مقابلتان 5 کیلوگرم وزن اضافه کرد یا در اثر سانحه‌ای زیبایی صورتش را از دست داد نباید به عشق و علاقه شما آسیبی وارد شود. در این صورت است که می‌توانید یک رابطه پایدار داشته باشید و از کنار هم بودن لذت ببرید.

  1. یکدیگر را از صمیم قلب دوست دارید:

سعی نمی‌کنید همدیگر را تغییر دهید و همین امر موجب پایداری رابطه شما خواهد شد. همدیگر را همانگونه که هستید قبول کرده‌اید. به خوبی می‌دانید که هیچ کس کامل نیست و هرکس ممکن است نقص‌هایی داشته باشد بنابراین به جای اینکه به دنبال عیب‌های طرف مقابل باشید، عشق و علاقه خود را بدون هیچ پرسشی قبول کرده و بر روی نکات مثبت تمرکز کرده‌اید. ممکن است به طرف مقابل خود کمک کنید عادت‌های بد خود را کنار بگذارد اما به هیچ عنوان او را مجبور به این کار نمی‌کنید. به دنبال رابطه واقعی هستید و از رابطه مصنوعی و ساختگی بیزارید.

  1. دوست ندارید با شخص دیگری باشید:

اگر بخواهید با شخص دیگری باشید به محض دیدن طرف مقابل این فکر را از ذهن خود بیرون خواهید کرد. زمانی که با او هستید، احساس شادی می‌کنید. به همین خاطر رویای بودن با فرد دیگر را در سر نمی پرورانید. نسبت به رابطه خود احساس شادی، سرزندگی و رضایت دارید و دوست ندارید به هیچ عنوان آن را با افراد دیگر عوض کنید. همین امر موجب می‌شود رابطه پایدار و خوبی داشته باشید.